Satura izņemšanas norādījumi
Šajā rokasgrāmatā ir izskaidrots, kā ziņot par saturu, kuru vēlaties dzēst no mūsu vietnes(-ēm).
1. solis: Visātrākais un vienkāršākais veids, kā iesniegt noņemšanas pieprasījumu, ir izmantot ziņojuma pogu un aizpildīt tiešsaistes tīmekļa veidlapu vai sazināties ar atbalsta komandu pa e-pastu [email protected]. Pilnīgas informācijas sniegšana palīdzēs mums izmeklēt jūsu pieprasījumu.
2. solis: Sniedziet tiešas saites uz pārkāpuma saturu. Lai varētu veikt detalizētu izmeklēšanu, lūdzam jūs mums norādīt precīzu saiti, kurā ir pārkāpuma saturs.
3. solis: uzņemiet ekrānšāviņu (ja nepieciešams).
4. solis: Sagaidiet atbildi no atbalsta dienesta. Mūsu vispārējais biļešu apstrādes laiks ir 72 stundas, taču katrā konkrētā gadījumā tas var atšķirties. Biļetes apstrādes laiks var nenorādīt, cik ilgā laikā problēma tiks atrisināta. Atkarībā no konkrētā gadījuma un problēmas veida, mūsu izmeklēšanas veikšanai var būt nepieciešams atšķirīgs laiks.
5. solis: Esiet gatavi uzrādīt personu apliecinoša dokumenta kopiju. Pārliecinieties, ka jūsu personu apliecinošajam dokumentam nav beidzies derīguma termiņš vai tas nav fiziski bojāts.
6. solis: atbalsta dienests var pieprasīt papildu informāciju atkarībā no problēmas veida.
7. solis: Ja tiks atklāts "acīmredzami nelikumīgs" saturs, tas tiks nekavējoties dzēsts. Kad saņemam sūdzības par iespējami nelikumīga satura dzēšanu, mēs rūpīgi izskatām sūdzību. ja saturs pārkāpj likumu, tas nekavējoties tiek dzēsts.
Pēdējais atjauninājums: 02.04.2023